سوالات متداول

 

      خیر،این سامانه کاملا تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی سیستم عامل ندارد ، تنها نیاز به اینترنت و یک مرورگر به روز شده ( فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر ، اوپرا و... ) دارید.

     در صورتی که مرورگر (Browser) شما قدیمی است آن را حتما به روز کنید.

       مروگر پیشنهادی ما برای استفاده از این سامانه "فایرفاکس" می‌باشد که هم اکنون پرطرفدار‌ترین مرورگر جهان است.

 



 

 


 
از طریق هر اینترنتی ، حتی GPRS (اینترنت از طریق سیم کارت تلفن همراه) میتوانید از این سامانه استفاده نمایید ، سرعت ارسال پیامک هیچ ارتباطی با سرعت اینترنت ندارد چرا که ارسال پیامک توسط سرور ما انجام خواهد شد .

 

 
سرعت ارسال پیامک در این سامانه بسته به شرایط (ترافیک خطوط و صف مخابرات) بین 30 تا 50 پیامک در هر ثانیه می‌باشد. (1800 تا 4000 پیامک در دقیقه)

 

   
  GSM Modem یک قطعه سخت افزاری است که با قرار دادن سیم کارت داخل آن به کمک یک نرم افزار میتواند از سیم کارت پیامک ارسال کند ، معایب این روش به شرح زیر است:
  • در این روش سرعت بسیار پایین ( 5 الی 10 پیامک در دقیقه ) بوده که در مقایسه با خطوط مجازی این سامانه 300 برابر کند‌تر است!
  •  به دلیل استفاده از سیم کارت در هنگام ارسال شماره موبایل به جای خطوط مجازی 1000 یا 3000 نمایش داده می‌شود .
  •  این روش نیاز به حضور قطعه فیزیکی برای ارسال دارد ، در صورتی که سامانه از هر نقطه جهان قابل دسترسی است .
  •  نرم افزار هایی که از این روش استفاده می‌کنند قابل به روز رسانی نیستند .
  •  امکانات این گونه نرم افزار‌ها بسیار کم بوده و حتی امکان استفاده از بانک شماره موبایل در آن وجود ندارد.
  •  عدم پشتیبانی آنلاین و غیر حضوری یکی دیگر از نواقص این روش می‌باشد .

       این روش هیچ مزیتی نسبت به پنل اس ام اس ندارد .
 

 


خیر دریافت پیامک برای همه مشتریان رایگان است.

 



    خیر هیچ محدودیتی وجود ندارد ، این نرم افزار قادر است تا 5 میلیون پیامک را در یکبار ارسال نماید و در این مورد کامل تست شده است.

 

بله این امکان وجود دارد ، ارسال ترتیبی دقیقا به همین منظور ایجاد شده است.

  • نوع ارسال را روی ترتیبی قرار دهید.
  • شاخه مورد نظر را انتخاب کنید ، متن را نوشته و به مرحله بعد بروید.
  • در این مرحله تعداد ارسال را روی 10000 قرار داده و از ردیف 1 ارسال را انجام دهید.
  • روز بعد همین روال را طی کنید فقط تعداد را روی 20000 (باقی مانده از 30 هزار تای باقی مانده ) قرار داده و ردیف را 10000 تنظیم کنید تا از ادامه ارسال روز گذشته ارسال شود.
  •  

 

 

 در بخش ارسال به کد پستی نقشه کد پستی تهران تا 3 رقم موجود است ، همچنین از طریق سایت هایی مانند کتاب اول میتوانید کد پستی را جستجو نمایید.

 

مخابرات یک پیامک برای مشترکین ارسال کرد به مضمون عدم دریافت پیامک تبلیغاتی ، مشترکینی که به این پیامک جواب مثبت دادند دیگر از خطوط 1000 ، 3000 پیامک تبلیغاتی دریافت نخواهند کرد . در خطوط 1000 پس از ارسال پیامک به چنین مشترکینی نوع گزارش تحویل "نرسیده به مخابرات" و در خطوط 3000 گزارش مبنی بر "ارسال نشده" ارائه میگردد . برای رفع این مورد مشترک باید با شماره کافیست از خطوط همراه اول عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد 1 را به 5005 ارسال فرمایید دقت نمایید که برخی از خطوط 1000 یا 3000 متعلق به شرکت‌ها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی ، بیمارستان‌ها ، وزارت خانه‌ها و..) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمی‌شوند ، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی‌باشد .

این کار توسط وب سرویس قابل انجام است ، مستندات و نمونه کدها، به زبان‌های برنامه نویسی مختلف در بخش پشتیبانی موجود می‌باشد.

برای اینکار کافیست وارد بخش تنظیمات > انتقال ترافیک شده و آدرس سایت خود را با پارامتر‌های مورد نظر تنظیم نمایید ، همچنین میتوانید از طریق متد GetMessages از طریق وب سرویس پیامک‌های دریافتی خود را دریافت نمایید .

طبق قرارداد هزینه شماره اختصاصی بعلاوه 20% از هزینه کل قرار داد قبل از گذشت یک هفته از خرید کسر شده و مابقی مبلغ عودت داده خواهد شد.

 

   
         ارسال فلش بر روی تمامی خطوط از سمت اپراتور غیر فعال می‌باشد
 

 

تمامی ارسال هایی که از بخش ارسال منطقه ای-هدفمند انجام میشود چه از خط اختصاصی چه از خط عمومی توسط ما تایید میشود بنابراین ممکن است تا چند دقیقه زمان ببرد تا تایید انجام شود


هیچ محدودیت و حداقلی برای شارژ حساب وجود ندارد ، شما میتوانید به هر میزان پنل کاربری خود را شارژ نمایید.


ارسال از خطوط ثابت برای مشترکین تهران با پیش شماره 021 وبرای مشترکین استان البرز با پیش شماره 026 می‌باشد، برای سایر شهرها امکان فعال سازی خط ثابت وجود ندارد.

مدارک لازم جهت خرید خط ثابت :

  1. کپی و اصل قبض تلفن ثابت مورد نظر
  • کپی کارت ملی مالک خط
  • پر نمودن فرم خرید خط ثابت
  • برای اینکار از بخش پشتیبانی درخواست خط خود را ارسال نمایید ، فرم خرید خط را  دانلود نموده و پس از تکمیل از بخش ارسال مدارک بارگذاری نمایید.
  • کپی قبض تلفن (در صورتیکه مستاجر هستید اجاره نامه نیز مورد قبول می‌باشد) و کپی کارت ملی شما نیز باید از بخش ارسال مدارک ارسال شده باشد.

بله شما میتوانید علاوه بر شماره‌های موجود در پنل یک یا چند شماره دلخواه با پیش شماره مورد نظر خرید بفرمایید.
از لحاظ فنی شماره‌های 1000 قابلیت انتخاب کامل دارند یعنی شما میتوانید 10 رقم بعد از شماره 1000 را به شکل 1000XXXXXXXXXX به صورت دلخواه انتخاب نمایید (مثلا شماره 10009121234567) ، در مورد شماره‌های 3000 میتوانید 6 رقم آخر را به دلخواه انتخاب نمایید 3000NNNNXXXXXX (مثلا 30002176332211) که (NNNN (2176 سر شماره شرکت بوده و قابل انتخاب نیست .

خطوط عمومی ماهیتا عمومی نیستند ، بلکه یک شماره است که به صورت اختصاصی توسط ما خریداری شده و به چندین کاربر تخصیص داده شده و با این کار به اشتراک گذاشته شده است ، برای همین این شماره عمومی ( اشتراکی ) نامیده می‌شود.

استعلام و ثبت شماره به دلیل اینکه از طریق خود اپراتور انجام میگردد بسته به اوپرتور 1000 یا 3000 متفاوت می‌باشد ، معمولا خطوط 3000 ظرف یک ساعت و خطوط 1000 حدودا 24 ساعت بعد ثبت و فعال می‌گردند ، بنابراین پس از پرداخت ممکن است تا 24 ساعت ثبت شماره زمان نیاز داشته باشد ، همچنین در جریان باشید که پس از سفارش شماره هزینه‌ی خط از حساب شما کسر می‌گردد .

خطوط عمومی خطوط معمولا رندی هستند که توسط ما از اوپراتور مربوطه خریداری شده و جهت رفاه حال کاربران به صورت امانی در سامانه قرار داده شده است ، از آنجایی که این خطوط به نام شرکت هستند و مسئولیت تمامی ارسال هایی که از این خطوط صورت میپذیرد مستقیما برعهده شرکت میباشد تمامی پیامک‌های ارسالی از این خطوط قبل از ارسال باید توسط ما تایید شوند ، بنابراین ما این خطوط را فقط در بخش‌ها ارسال منطقه ای ، ارسال انبوه و ارسال به کد پستی قرار دادیم چرا که این بخش‌ها توسط ما تایید میشوند .